استان البرز, اصلی, جلسات, کرج, ویژه

جلسه هیات مدیره خانه صمت البرز با موضوع اولویت های صنعت البرز

جلسه هیات مدیره خانه صمت البرز با موضوع اولویت های صنعت البرز برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرزصبح امروز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 1402جلسه هیئت مدیره خانه صمت استان البرز با جامع هدف برنامه ریزی صنعت استان و بررسی موارد مربوط به ظرفیت های قانونی خانه صمت در جهت رفع موانع اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی برگزار شد.

رضارضایی رئیس هیات مدیره خانه صمت گفت: بررسی راه کارهای تغییر روند قیمت گزاری کالا ها و تامین مواد اولیه مناسب برای صنایع از اولویت های اصلی خانه صمت در سال جاری است.

وی در ادامه گفت:در سال گذشته اقدامات قابل تقدیری توسط خانه صمت جهت حمایت از صنایع انجام شده است و امسال نیز همچون گذشته سعی خود را حمایت بیشتر از صنایع معطوف خواهیم داشت

ایشان افزود : برای ایجاد حس مثبت و ارج نهادن به نهاد خانواده انشالله همزمان با سالروز حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم با شکوهی برای کارگران و کارکنان صنایع استان با همکاری کارخانه جات برگزار خواهیم کرد.

رضایی همچنین اشاره کرد :در خانه صنعت،معدن و تجارت به دنبال هم گرایی بیشتر با تمامی صنایع موجود در استانیم و از همینجا اعلام می کنیم آماده همکاری و تعامل با تمام تولید کنندگان و صنعت گران عزیز استان البرز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *