استان البرز, اصلی, کرج, ویدیو, ویژه

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اسبق و سرپرست جدید صنعت ، معدن و تجارت استان البرز

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اسبق و سرپرست جدید

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز روز دوشنبه 9 مرداد طی مراسمی با حضور مسئولان استان و معاون وزیر «محمد انصاری» بعنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز معارفه و از زحمات «رامین ربیعی» رئیس سابق سازمان تقدیر بعمل آمد.

مدیریت بر مبنای استراتژی

انصاری در این مراسم با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: این شرایط مدیریت خاص خود را می خواهد و بنظر می‌رسد برای این شرایط، مدیریت فقط بر مبنای برنامه ریزی جواب نمی‌دهد و شاید مجبور باشیم مدیریت را به روش های دیگری همچون مدیریت بر مبنای استراتژی، استراتژی با محوریت محبت و تمرکز بر عواطف ذیربط در پیش گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت رفتار کارکنان صمت افزود: گاهی ممکن است رفتار محترمانه و سیاست یکی از همکاران من با یک سرمایه گذار جریانی در کشور راه بیندازد که تا سالیان سال عوارض مثبت آن را بچشیم. رفتار کارکنان با ارباب رجوع و سرمایه گذاران موضوعی است که در اولویت سیاست کاری من قرار دارد.

افزایش 56 درصدی پروانه بهره‌برداری

«رامین ربیعی» رئیس اسبق صمت البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه از سال ۱۳۷۹ به عنوان یک سرباز وارد صنعت، معدن و تجارت البرز شده گفت: صنعت دو بخش مهم دارد که به نظر من معاونت پشتیبانی و پرسنلی مهم ترین بخش یک سازمان است که بدون آن کاری نمی‌تواند بکند.

ربیعی با بیان اینکه با تشویق سرمایه گذار و تسهیل کار سرمایه گذار جذب می‌شود، افزود: زمانی که من کار را شروع کردم در بخش پروانه بهره برداری دو هزار و ۳۴۵ پروانه داشتیم در حال حاضر سه هزارو ۶۷۹ پروانه داریم یعنی افزایش ۵۶ درصدی رخ داده است.

وی اظهار کرد: اشتغال نیز از ۸۹ هزار به ۱۶۷ هزار نفر رسیده یعنی صد درصد افزایش اشتغال داشتیم. روند کار ها را تسهیل کردیم و هر فردی صبح مراجعه کند تا ظهر پروانه خود را کسب می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *