استان البرز, جلسات, ویژه

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین خانه صنعت،معدن و تجارت استان البرز و بیمه ایران

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین خانه صنعت،معدن و تجارت استان البرز و بیمه ایران

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرز: در جلسه مشترک بین خانه صمت استان البرز و شرکت بیمه ایران استان البرز ضمن بررسی موارد مرتبط با بیمه تفاهم همکاری مشترک بین خانه صمت استان البرز و بیمه ایران برای ترویج نگاه آموزشی و حمایتی از صنایع استان البرز به جهت کاهش هزینه ها و حمایت های خاص  به امضا رسید.

عمده مشکلات امور بیمه ای

یکی از مشکلات اصلی بیمه‌ها در رابطه با واحدهای صنعتی عدم رعایت موازین کاربردی در رابطه با پوشش تمام آسیب‌های عارض شده در کارخانه‌ها می‌باشد و نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه برای بیمه گر باعث مشکلات عدیده ای در لحظه استفاده از خدمات بیمه می شود.

رضا رضایی رییس هیات مدیره خانه صمت استان البرز گفت:در خانه صمت تلاشمان حمایت حداکثری از بخش تولید چه در بحث تسهیل گری و چه فرهنگ سازی است و این تفاهم هم در همین راستا ست.
وی افزود:یکی از چالشهایی که بعضی از صنعتگران دچار آن هستند عدم امکان استفاده از خدمات بیمه ای بعد از بروز حادثه به دلیل عدم دقت در تنظیم قرارداد بیمه ای است.
رییس هیات مدیره خانه صنعت ادامه داد:از همین رو نسبت به انعقاد این تفاهم نامه اهتمام کردیم تا بتوان راهنمایی کاملی در رابطه با نحوه تنظیم قراردادهای بیمه ای و آسیب شناسی قراردادهای بیمه ای با کمک بیمه ایران داشته باشیم.
پدر صنعت استان البرز افزود:خانه صنعت به عنوان خانه همه صنعتگران سعی در تسهیل گری هرچه بیشتر برای صنعتگران دارد و پی رو این تفاهم نامه هفته ای دوتا سه روز کارشناس بیمه ایی از طرف بیمه ایران برای کارشناسی قراردادها در خانه صنعت مستقر خواهد شد.

آموزش کامل،خدمات کامل

طبیعی‌نژاد مدیرکل بیمه ایران استان البرز گفت : شاید حداقل کاری که نسبت به کارخانه‌ها بشود صورت داد ارائه آموزش درست در نحوه تنظیم قرادادهای بیمه است . ضمن آنکه بیمه ایران سعی در تنظیم قراداهایی دارد که در آن حقوق بیمه‌گر و بیمه‌گذار به مساوات رعایت شود.

مدیر کل بیمه ایران استان البرز افزود: سیل سال 80 جنگل گلستان پل‌ها و راه‌های مربوطه توسط شهردار استان بیمه شده بودند تا در صورت آسیب سرمایه‌های ملی کشور امکان جبران به نحو احسن فراهم شود.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد:در بحث فرهنگ بیمه امید داریم تولیدکنندگان و صنعت‌گران ، کارخانه‌ها و تولیدی‌های خود را به دید سرمایه شخصی نبینند و آن هارا سرمایه ملی کشور تلقی کنند و بحث بیمه را جدی‌تر پیش بببرند،ماهم وظیفه داریم در این راه همراه صنعت‌گران باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *