استان البرز, کرج, همایش ها, ویدیو, ویژه

آیین گرامیداشت صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز از کرج آیین گرامیداشت صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

این آیین با حضور مسئولین کشوری و استانی ،رئیس هیئت نمایندگان مجلس شواری اسلامی،صنعتگران و تولید کنندگان به نام و توانمند استان البرز شامگاه یکشنبه نهم بهمن ماه 1401 در کرج برگزار شد.

رضا رضایی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز در این آیین با اشاره به فعالیت دور جدید خانه صنعت معدن و تجارت که با حضور هیئت مدیره جدید آن شروع شده است گفت: ما در خانه صنعت معدن و تجارت سعی کردیم در ابتدا با راه اندازی سخت افزارهای لازم و تربیت نیروی انسانی کارآمد بتوانیم تیمی قوی را با هدایت هیئت مدیره برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان استان فعال کنیم.

وی افزود:انعقاد تفاهم همکاری با سازمان صنعت،معدن و تجارت برای همکاری مشترک و انتقال بخشی از وظایف سازمان صمت به خانه صمت بخش دیگری از کارهای خانه صمت بود که در ادامه فعالیت های خانه صمت انجام شد.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت گفت:احیا انجمن های تخصصی صنایع همگن و راه اندازی انجمن های جدید از جمله دیگر فعالیت هایی بود که در خانه صمت انجام شد.

رضا رضایی گفت:ایجاد تفوق و همدلی بین صنعتگران و دستگاه های اجرایی  یکی از اهدافی است که در خانه صمت به دنبال آن هستیم

وی ادامه داد:امیدبخشی و تکریم صنعتگران و تولیدکنندگان و ایجاد فضای نشاط و همدلی بیشتر بین ایشان از دیگر اهدافی است که در خانه صنعت معدن و تجارت به دنبال آن هستیم و از همین رو اقدام به برگزاری آیین گرامیداشت برای تقدیر از صنعتگران،تولیدکنندگان و پیشکسوتان عرصه صنعت نمودیم .

رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد تولید و صنعت استان و کشور روز به روز با تکیه بر هوش مصنوعی و توانایی جوانان و هدایت افراد پیشکسوت و با تجربه به نتایج بیشتری در کشور برسد.

گفتنی است در این آیین  از 22 صنعتگر نمونه و هشت نفر از پیشکسوتان صنعت تقدیر صورت گرفت و یاد هفت نفر از صنعتگران فقید استان البرز نیز مورد گرامیداشت قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *