استان البرز, جلسات, ویژه

دیدار هیئت مدیره خانه صمت البرز از شهرک صنعتی اشتهارد

دیدار هیئت مدیره خانه صمت البرز از شهرک صنعتی اشتهارد

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز بعدازظهر امروز هیئت مدیره خانه صمت البرز با حضور در شهرک صنعتی اشتهارد از بخش های مختلف آن دیدن کردند.
دکتر رضا رضایی رییس هیئت مدیره خانه صمت البرز در این بازدید گفت:خانه صمت به عنوان نماینده صنعت استان سعی دارد تا نسبت به عارضه یابی و حل مشکلات صنعتگران و به طور عام تر شهرک های صنعتی اهتمام داشته باشد.
وی افزود:از همین رو در اولین دیدار از شهرک های صنعتی استان به شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان آمده ایم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار بگیریم.
رضایی ادامه داد:باید با مهارت محوری و استفاده از دانش روز و هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت کارتیمی راهکارهای مورد نیاز صنعت و بالاخص شهرک صنعتی اشتهارد را تدوین کنیم.

فعال بودن فقط ۳۰ درصدی ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد

رییس هیئت مدیره خانه صمت در ادامه گفت:در دیداری که از شهرک صنعتی اشتهارد داشتیم برایمان بسیار ناراحت کننده بود که فقط سی درصد ظرفیت این شهرک فعال است و ان شاالله باید تدابیری اندیشیده شود که مابقی ظرفیت های این شهرک نیز فعال شود.
رضایی گفت:خانه صمت حامی تولیدکنندگان استان است و حضور امروزمان هم به جهت حمایت،عرض خداقوت و بررسی مشکلات است.

بخش های مختلف شهرک مورد بررسی قرار گرفت

در این دیدارتصفیه خانه شهرک،شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد و چندکارخانه از جمله بخش های بود که مورد دیدن قرار گرفت.
در بازدیدی که از تصفیه خانه شهرک صورت گرفت گفته شد ورودی فاضلاب به تصفیه خانه ۴۰۰۰ متر مکعب در ۲۴ ساعت است.

پای درددل و مشکلات شهرک صنعتی اشتهارد

در حاشیه این جلسه افشار رییس هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با اشاره به پیگیری های ایشان در رابطه با بحث فاضلاب شهرک گفت:از حدود ۲۰۰۰ کارخانه موجود در شهرک صنعتی اشتهارد تعدادی از آنها دارای اشکالاتی در بحث خروجی فاضلاب خود هستند.
سیامک افشارافزود:به حدود ۱۱۰ کارخانه اخطار در رابطه با پیش تصفیه آنها داده شد تا نسبت به نصب دستگاههای مرتبط اقدام کنند.
رییس هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد ادامه داد:لازم است برای ایجاد امکان تصفیه مناسب دستگاه های تصفیه خانه ورودی آب استاندارد باشد.
وی با اشاره به مشکلات تصفیه خانه مستقر در شهرک گفت:متاسفانه این تصفیه خانه ظرفیت لازم را برای این شهرک ندارد که لازم است نسبت به اصلاح و یا تاسیس یک تصفیه خانه جدید متناسب با نیازهای شهرک اقدام شود.

در نهایت دیدار هیئت مدیره خانه صمت البرز از شهرک صنعتی اشتهارد با بررسی مشکلات مطرح شده پایان یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *