استان البرز, اصلی, جلسات, کرج, ویژه

نشست تخصصی بررسی مسایل مالیاتی فعالان اقتصادی برگزار شد

مسایل مالیاتی فعالان اقتصادی در نشست تخصصی هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت با مدیرکل سازمان امور مالیاتی البرز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز ، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در این نشست گفت: در سالهای اخیر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، صنعت گران با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و برخی از آنها متحمل زیانهای سنگینی شده اند که شایسته است باحمایت دولت این مشکلات مرتفع گردد .

رضا رضایی افزود: همه کشورهای دنیا با پرداخت مالیات اداره می شوند و ما همواره پرداخت مالیات را از اولویت های کاری خود قرار داده ایم .

در ادامه این نشست مدیر کل امور مالیاتی استان اظهار داشت: این اداره کل همواره در کنار بخش صنعت است و از هیچ کمک و مساعدتی به تولید کنندگان و صنعتگران استان در چارچوب قانون دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن قانون پایانه های فروشگاهی از اول مهرماه برای اشخاص حقوقی و از اول دی ماه سال جاری برای اشخاص حقیقی بیان داشت : این قانون یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات است که با هدف شفاف سازی معاملات اقتصادی، ایجاد زیرساختهای مالیات الکترونیکی، تسریع فرایند محاسبه و پرداخت مالیات پیاده سازی شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع آموزش وآگاهی بخشی مودیان مالیاتی، گفت: این اداره کل آمادگی لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی و استقرار میز خدمت جهت بهره برداری اعضای خانه صنعت و معدن استان را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *