استان البرز, اصلی, جلسات, کرج, ویژه

صنعت البرز در مسیر حرفه ای شدن گام برمی دارد

رییس خانه صمت البرز با اشاره به اینکه استان ما روز به روز در مسیر رفع مشکلات صنعت و حرفه ای شدن گام برمی دارد گفت: البته همچنان نارسایی هایی در صنعت و اقتصاد استان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت البرز، رضا رضایی در نشست مشترک با رییس سازمان صمت استان تاکید کرد: با وجود پیشرفت های درخور توجه در صنایع البرز ، پاره ای از مشکلات نیز در صنعت استان خودنمایی می کند، لذا  ضروری است مجموعه صنایع و مسوولان استان در اقدامی مشترک برای رفع چالش ها وارد صحنه شوند.

وی با اشاره به برخی مشکلات ناشی از قطع برق، تامین اجتماعی و بانک‌ها و  دیگر چالش هایی که صنعتگران استان را درگیر کرده است گفت: ما به دنبال برنامه مناسبی هستیم تا  خدمات رسانی به بخش صنعت استان را به نحو اصولی و فناورانه مهندسی کنیم.

رضایی گفت: با همکاری و همیاری انجمن‌های تخصصی در خانه صمت استان در پی آنیم تا ضمن فعال کردن این انجمن‌ها، خدمات مناسبی را به اعضا ارایه دهیم، ضمن آنکه شهرک های صنعتی استان از خدمات مشاوره ای خانه صمت برخوردار خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد، سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی البرز در بحث مهم  مهارت محوری بیش از پیش خانه صمت استان  را یاری دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *