استان البرز, اصلی, کرج, نمایشگاه

بازدید دبیرکل و مشاور عالی خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرزاز نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

دبیرکل و مشاور عالی خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در محل نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت، در جریان این بازدید دبیرکل و مشاور عالی خانه صمت در پاویون اختصاصی انجمن پلاستیک استان حضور و با فعالان این حوزه به گفت وگو پرداختند.

نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای بین المللی است .

41 شرکت تولید کننده انواع محصولات و مصنوعات پلاستیکی استان البرز در این نمایشگاه حضور داشتند .

این نمایشگاه در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات و خدمات و با مشارکت ۵۵۰ شرکت داخلی و ۲۳۰ شرکت خارجی از جمله کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، چین، ترکیه، کره جنوبی، تایوان، سوریه و هند برگزار می‌شود.

قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است

گفتنی است، افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور اوجی وزیر نفت، شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمایشگاههای بین المللی برگزار و در روز پایانی آن هم برادران معاون وزیر صمت و مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت از پاویون اختصاصی انجمن پلاستیک استان البرز بازدید کردند.

انجمن صنایع همگن پلاستیک استان البرز دارای 320 عضو فعال در این صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *