استان البرز, جلسات, ویژه

سرمایه گذاری 2247میلیاردتومان در شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز جلسه مشترک خانه صمت البرز،صندوق پژوهش و نوآوری ،و شرکت های منتخب شهرک صنعتی هشتگرد در محل کارخانه عرفان دارو برگزار شد.

رضا رضایی در این جلسه با اشاره به اختیارات و تفاهم نامه های صورت گرفته خانه صمت گفت:خانه صمت آمادگی دارد حمایت های خود را در زمینه های مختلف از صنعت گران داشته باشد.

وی گفت:کارگروه فنی ستادتسهیلات،دبیرخانه ستادتسهیل،بحث صدورجواز و چندین مورد دیگر از جمله اختیاراتی است که در اختیار خانه صمت است.
رضایی گفت:با توجه به فاصله صنعت ما با جهان لازم است ارتباط صنعت با دانشگاه بیش از پیش باشد تا بتوان خلا موجود را پر کرد و با کمک مجموعه های فناور و دانش بنیان رشد اقتصادی بهتری را رقم بزنیم.
رئیس هیئت مدیره خانه صمت گفت:صندوق نوآوری که به همت معاونت علمی ریاست جمهوری تاسیس شده است و برای آنکه بتوان از استارت آپ ها و دانس بنیان ها که گم بودند در کشور شناسایی کنند بالاخص در بحث کارآفرینی و نوآوری که جای آن در کشور خالی بود حمایت شود

رئیس خانه صمت البرزگفت:تلاش صندوق حمایت از کارآفرینی دانش بنیان و ایجاد ارزش افزوده برای بخش های مختلف از جمله صنعت است.

رضایی گفت:در سال هزار و چهارصد 2247میلیاردتومان در شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها توسط صندوق هزینه شد این موضوع به علت اهمیت مهم بحث دانش بنیان برای ما است.

وی ادامه داد:در دو سال قبل این عدد یک سوم بود. با همین بضاعت صندوق نوآوری خوب درخشید.و دوستان خوب آن را مدیریت کردند اما ما باید به شکل یک ید واحد کمک کنیم و کارها را پیش ببریم.

رضایی گفت:در دنیا بانک هایی هستند که از سمت دولت ها تاسیس می شوند تا بدون دریافت سود از صنعت حمایت کنند و این موضوع را در کشورهای صنعتی و توسعه یافته بسیار می بینیم.

وی افزود:مقررات و قوانین بانکی را به سمت صنعت و صنعت گران در مسیری قرار دهیم که ملت شریف ایران شرایطی داشته باشند که بهتر از اکنون باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *