استان البرز, جلسات, کرج, ویژه

نشست مشترک خانه صنعت ،معدن و تجارت استان البرز با روسای انجمن های صنایع همگن استان البرز

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان البرز نشست مشترک هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز و روسای انجمن های صنایع همگن استان البرز صبح دوشنبه 23 آبان 1401 در محل خانه صمت برگزار شد.

رضارضایی رئیس هیئت مدیره خانه صمت البرز در این جلسه گفت:بخشی از فعالیت هایی که برای تسهیل گری صنعت دولت می توانست به بخش خصوصی انتقال دهد در اختیار خانه های صنعت قرار گرفت.

وی افزود:این مهم در برنامه دوم توسعه شکل گرفت،ستون های پایدار،شاکله خانه و اساسنامه آن انجمن ها هستند که در این شرایط سخت اقتصادی با کنار هم قرار گرفتن می توانند وظایف خود را که در اختیار آن  قرار گرفته را با توان و بینش بالا و ارزش آفرین انجام دهیم آن هم در شرایطی که وضعیت جهان رو به تغییر است و سمت و سوی آن تولید است.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت با اشاره به فعالیت های انجام شده از ابتدای شکل گیری هیئت مدیره جدید گفت:تا امروز سعی شده چه از لحاظ سخت افزاری و چه نرم افزاری کارها شکل و قوام پیدا کند و تا کنون 14 جلسه هیئت مدیره برگزار شده است تا کار با روال مناسبی پیگیری شود.

وی افزود:رسالتی که در اساسنامه برای خانه های صمت در نظر گرفته شده است پیشرفت تولید،اصلاح فرآیندهای معیوب،اصلاح قوانین،قوانین تشویقی،بررسی و شناسایی مشکلات و ارائه راهکار چه در سطح استان ها و چه در سطح سه قوه است که ان شاالله با کمک هم باید به این موارد دست یابیم.

رضایی گفت:با تشکر از مسئولان سازمان صمت استان البرزکه حمایت همه جانبه ای از خانه داشتندضمن آنکه خانه نیز زیرساخت فعالیت می خواست و  برای هر فعالیتی،هدف مشخص که هدف برنامه لازم خود را می خواست،برنامه تجهیز می خواست و یک نقشه راه و نقشه راه یک کنترل و پیگیری می خواست که این موارد در این مدت پیگیری و انجام شد.

وی ادامه داد:در خانه بخش های مختلفی راه اندازی شد که کمیسیون حقوقی یکی از آنها است که چه در بحث مشاوره حقوقی و چه دربحث حمایت های حقوقی و همچنین پیگیری حقوق صنعت در دستگاه های مختلف فعال شده است و دکتر منشدی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه عهده دار این مسئولیت شده است.

رضایی همچنین با اشاره به سایربخش هایی که در خانه صمت فعال شده است گفت:راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی خانه صمت یکی دیگر از بخش هایی بود که در خانه برای حمایت از صنعت استان راه اندازی شده است تا بتواند نیازهای به روز صنعت در حوزه آموزش را پاسخگو باشد.

رئیس هیئت مدیره خانه صمت در ادامه گفت:تفاهم نامه همکاری مشترکی با سازمان صمت استان البرز نیز منعقد شده است که بخشی از وظایف سازمان صمت به خانه صمت استان منتقل شده است.

وی ادامه داد:با راه اندازی سایت حرفه ای خانه ارتباط با انجمن ها و صنعتگران به صورت سیستمی و هوشمند صورت گرفته است.

رضایی گفت:از جمله دیگر فعالیت های خانه برگزاری کارگروه فنی ستادتسهیل در محل خانه صمت بود که برای اولین بار در این ماه برگزار شد.

ایشان ادامه داد:حضور 17 انجمن تخصصی صنایع همگن زیر یک سقف امروز اتفاق مبارکی است که اتفاق افتاده است و به من و هیئت مدیره انرژی و قوت قلب داده است که بتوانیم فعالیت مثمرثمرتری انجام دهیم.

گفتنی است این نشست نخستین جلسه مشترک روسای انجمن های تخصصی صنایع همگن در دوره هیئت مدیره جدید بود که با حضور روسای محترم انجمن ها آقای معصومی،محبت،امین رنجبر،غیاثی،چیت ساز،لالانی،رئیسی،رضوی،کیهانی،کامکار،رنجبر،زاهد،منصور،میرزایی،مهدی زاده طهرانی،مالمیر و سرکارخانم عبادی و اعضای هیئت مدیره خانه برگزار شد.

انجمن های تخصصی صنایع همگن با حضور کارخانجات مرتبط در حوزه های تخصصی تشکیل می شود که تشکیل دهنده انجمن ها هستند و از همین رو نشست مشترک خانه صنعت ،معدن و تجارت استان البرز با روسای انجمن های صنایع همگن استان البرز  برگزار شد تا ارتباط مثبت و بهتری شکل گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *