استان البرز, اصلی, کرج

بستر برای ایجاد تحول در صنعت و تجارت البرز مهیا شد

کارشناس ومشاور ارشد خانه صمت البرز از تشکیل کارگروه ویژه ارایه خدمات مشاوره پنج گانه به “بانک ها”، “گمرکات”، “نظام حمل و نقل” ،” تامین اجتماعی” و “امور مالیاتی و حقوقی” استان با هدف ایجاد تحول در صنعت و تجارت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز ، حمید رضا فرشباف گفت: تشکیل این کارگروه ویژه در نشست اخیر مسوولان و کارشناسان خبره خانه صمت و دستگاه های اجرایی ذیربط استان به تصویب رسید

وی اظهار کرد: با تشکیل این کارگروه ویژه از این پس ارایه کلیه خدمات مشترک مشاوره ای میان بخش صنعت و تجارت صرفا با هماهنگی این کارگروه مطرح، بررسی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است چنانچه نتایج حاصل از بررسی ها و تصمیمات متخذه در این کارگروه ویژه نیازمند تصمیمات کلان وزارتخانه ها و دولت باشد، در این صورت اینگونه پیشنهادات برای بررسی نهایی و احتمالا مصوبه مجلس به سازمان های ذیربط ارایه خواهد شد.

کارشناس  و مشاور ارشد خانه صمت البرز با تاکید بر ضرورت اصلاح و احصا معدودی از ضوابط و قوانین با هدف رفع مشکلات و موانع مشترک دستگاه های ذیربط و عوامل صنعت و تجارت اظهار کرد: برنامه ریزی ها را در مسیری هدایت کرده ایم تا ضعف ها و توانایی های صنعت و تجارت استانمان ریشه یابی و مورد بررسی همه جانبه قرار گیرد.

فرشباف تصریح کرد: در راستای ایجاد تحول در اقتصاد، رونق تولید و بهبود کیفیت خدمات رسانی ، کارگروه های فرعی و کارشناسی خانه صمت البرز به منظورتسهیل گری و تنظیم گری ضمن بررسی مشکلات، نتایج حاصله را همراه با ارایه راهکار های مناسب در کارکروه ستاد تسهیل و شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان ارایه می دهند.

وی گفت: براساس مصوبات قانونی خانه های صمت برای رفع چالش های صنعت و تجارت می توانند به صورت مستقیم با اعضای هیات دولت مکاتبه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *