استان البرز, اصلی, کرج, ویژه

پویایی صنعت و تجارت همراهی دولت در تدوین طرح های میان مدت را می طلبد

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز ضرورت تشکیل نشست های مشترک تخصصی کارشناسان  این نهاد با دولتمردان جهت تهیه، تدوین و اجرای برنامه یک ساله و پنجساله با هدف رفع چالش های اقتصادی و رونق درحد انتظار تولید و صادرات را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز، حسین رجبی گفت: مشارکت و همیاری در تقویت  تشکل های  تخصصی، صنعتی، معدنی و تجارت در پوشش برنامه  های توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از وظایف خطیر خانه صنعت، معدن و تجارت است و این مهم در ماده ۵ اساسنامه این نهاد مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: ضروری است با مشارکت مشاوران خانه صمت و با بهره مندی از نظرات خبرگان بخش خصوصی برای توسعه، تقویت و پویایی اقتصاد کشور با تمام توان وارد صحنه شویم.

هدف خانه صمت تقویت صنعت، معدن، تجارت و اشتغال آفرینی است

رجبی در ادامه اظهاراتش از استان البرز به عنوان یکی از استان های نمونه و صادرات محور در بخش های صنعت، معدن و تجارت نام برد.

وی گفت: تامین بخشی از نیازهای داخلی و صادراتی و کمک به رفاه عمومی اهالی استان و کشور از اهداف مهم‌ خانه صمت است.

وی مشارکت فعال در ارتقای  فرهنگ صنعت، معدن و تجارت و اقدامات مستمر در مسیر توسعه بنیه  اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، تکنولوژی و دفاعی کشور و نیز برگزاری کنفرانس های متعدد علمی و تخصصی را از  دیگر اهداف مهمی عنوان کرد که در دستور کار خانه صمت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *