استان البرز, اصلی, جلسات, کرج, ویژه

مجمع عمومی و نشست هم اندیشی با اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک و پلیمر برگزار شد

نشست هم اندیشی و مجمع عمومی انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک و پیلیمر با حضور جمعی از صنعتگران این حوزه و مسوولان دولتی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در این نشست گفت: انجمن پلاستیک استان البرز فعالیت منسجمی داشته و 30 درصم از سهم صادرت کشور به صنایع پلاستیک اختصاص دارد.

محمد انصاری افزود: انجمن تخصصی صنایع پلاستیک و پلیمر البرز خوشبختانه با اتحاد شکل گرفته و در جمع فعالان صنعتی عضو این انجمن، و همچنین در سطح کشور زبانزد است و امیدواریم این روند تداوم یافته و بیش از پیش تقویت شود.

وی تاکید کرد: جهت گیری صنعت استان البرز به سمت توسعه دانش بنیان ها است و در تلاش هستیم تا زمینه را برای افتخارآفرینی همه فعالان این حوزه فراهم آوریم.

محمد انصاری تصریح کرد: بخشی از مشکلات مرتبط با صنعت استان در داخل استان قابل رفع می باشد و فقط مستلزم نگاه همسو و همراه همه دستگاه‌ها و همه بخش های خدمات رسان به حوزه تولید است.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با پیگیری های وزارت صمت محدودیت های موجود در ثبت سفارش مواد اولیه و روند تخصیص ارز در این خصوص تسهیل شده و بخش عمده ای از محدودیت ها رفع شده است

وی ادامه داد: تامین ارز مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی ماشین آلات که مورد مطالبه جدی تولیدکنندگان است نیز با جدیت در حال پیگیری بوده و بزودی شاهد تصمیمات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به سفر پیش روی هیات محترم دولت به استان البرز، یکی از موارد در دستور کار اداره کل صمت پیگیری همین مسئله است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به بخشی از ظرفیت های عظیم صنعتی استان گفت: متناسب با جایگام ششم البرز در صنعت کشور آن در شرایطی که حدود سه دهم درصد از کل وسعت کشور را داراست، باید زیرساخت لازم را فراهم کنیم تا صنعتگران با کمترین دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند

انصاری تصریح کرد: بخشی دیگر از مشکلات نیز خارج از اراده استان است که امیدواریم در سفرقریب‌الوقوع رئیس جمهور محترم به استان البرز موارد را منعکس و بتوانیم دستورات خوبی را جهت تسهیل امور اخذ کنیم.

 

“صنایع پلیمر” البرز تحت پوشش “انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک”استان قرار گرفت

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک البرز از تحت پوشش قرار دادن خدمات این انجمن به “صنعت پلیمر استان” خبر داد.

فریبرز حسینی با اشاره به مجمع عمومی فوق العاده انجمن صنایع همگن پلاستیک البرز گفت: نام پلیمر به عنوان “انجمن تخصصی صنایع همگن پلاستیک اضافه شده است.

وی از صنعت پلمیر البرز به عنوان یک صنعت موثر در بستر تقویت و توسعه صنعت و اقتصاد استان نام برد‌.

حسینی اظهار کرد: ان شاءالله همراهی بیشتر مسوولان دستگاه های اجرایی با اعضای انجمن ها، بستر مناسبی را برای تسریع در رفع موانع تولید و تقویت صنعت استان مهیا خواهد شد.

دبیر انجمن صنایع همگن پلاستیک و پلیمر استان البرز نیز در این نشست ضمن ارایه گزارش از برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده این انجمن ضرورت حاکمیت هماهنگی کامل در انجمن ها را مورد تاکید قرار داد.

امیر جعفری ضمن تشکر از خانه صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: امیدواریم انجمن ها با همراهی این تشکل اقدامات موثری را در ایجاد تحول در صنعت استان به ارمغان آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *