استان البرز, جلسات, کرج

انعقاد تفاهم همکاری مرکزآموزش خانه صمت البرز و دانشگاه خوارزمی

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز عصر دیروز انعقاد تفاهم همکاری مرکزآموزش خانه صمت البرز و دانشگاه خوارزمی صورت گرفت.

در بخشی از این تفاهم دو طرف در رابطه با به اشتراک گذاری امکانات،منابع و توانمندی های یکدیگر تفاهم کردند.

علیرضا عبادالهی مدیر مرکز آموزش خانه صمت در این رابطه گفت:لزوم ارتباط موثر و کاربردی علوم دانشگاهی در صنعت از مهمترین اولویت های ماست و از همین رو اقدام به انعقاد تفاهم همکاری مرکزآموزش خانه صمت البرز و دانشگاه خوارزمی صورت گرفت تا بتوان ارتباط مناسبی را بین صنعت و دانشگاه صورت داد.

وی افزود: دانشگاه خوارزمی به عنوان قدیمی ترین دانشگاه استان البرز از سبقه و سابقه خوب علمی برخوردارست و اساتید به نام و توانمندی در این دانشگاه شرف حضور دارند و ما در استان باید ضمن ارج نهادن به حضور ارزشمند این دانشمندان از توانمندی ها،تجارت و اطلاعات ایشان در راستای به پیش بردن صنعت در استان و کشور استفاده کنیم.

مدیرمرکزآموزش خانه صمت گفت:از سوی دیگر حضور بیش از ده هزار دانشجو در این دانشگاه خود موید فرصت مناسبی برای استان است و باید نسبت به تجربی سازی دانش هایی که دانشجویان در دانشگاه کسب می کنند باشیم و در عین حال فرصت های مناسبی را برای آشنایی با صنعت و انتخاب بخش تخصصی دانشجویان در اختیار ایشان قرار دهیم و از همین رو اردوهای علمی را برای ایشان در صنعت ترتیب خواهیم داد.

ایشان ادامه داد:یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه ارائه فرصت های برابر به تمام دانشجویان است تا آنانی که توانمندی و علاقه لازم در حوزه فعالیت صنعتی دارند به صنایع و تولید کنندگان معرفی شوند که این مهم با معرفی دانشگاه و حمایت خانه صمت استان البرز اتفاق خواهد افتاد.

علیرضا عبادالهی گفت:تهیه نظام مسائل توسط خانه صمت استان البرز اتفاق افتاده است و این مجموعه دست مجموعه هایی که آمادگی رفع مشکلات و حل مسائل صنعت را دارند به گرمی می فشارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *