استان البرز, اصلی, جلسات, کرج

تقویت و توسعه صنایع استان از اولویت های خانه صمت البرز است

مشاور عالی خانه صنعت، معدن و تجارت البرز تقویت صنایع استان در بستر توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را اولویت نخست این تشکل بخش خصوصی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت البرز،حمیدرضا فرشباف در نشست مشترک با مدیرعامل شهرک صنعتی سپهر نظر آباد گفت: صنعتگران این شهرک صنعتی می توانند با ایجاد “دفتر هماهنگی” از خدمات مشاوره ای کارشناسان خانه صمت البرز در رفع موانع تولید بهر مند شوند.

وی ضمن اعلام آمادگی خانه صمت البرز برای ایجاد “دفتر هماهنگی مشاور تخصصی شهرک سپهر” استان ادامه داد: صنایع می توانند از خدمات مشاوره ای این تشکل در مسیر رفع موانع تولید برخوردار شوند.

مشاور عالی خانه صمت البرز افزود: وظیفه خطیر این تشکل ایجاد تحول تدریجی در صنعت استان است و در این راستا مشاوران خانه صمت با ارایه مشاوره های موثر ، صنعتگران را در حوزه های “بانکی” ، “گمرکات” ، “نظام حمل و نقل” ، ” تامین اجتماعی” ، “امور مالیاتی و “حقوقی” یاری می دهند.

فرشباف اظهار کرد: ارایه خدمات در حوزه سامانه های بهین یاب و توسعه جامع تجارت البرز از دیگر امور محوله کارشناسان خانه صمت استان در “دفاتر هماهنگی صنایع تخصصی” است.

وی با اشاره به برنامه های خانه صمت البرز در راستای رونق تولید و بهبود کیفیت خدمات رسانی گفت: در این راستا کارگروه های فرعی و کارشناسی این تشکل ضمن بررسی موانع بخش صنعت ، بستر را برای ایجاد تسهیل گری و تنظیم گری مهیا می کند.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از این اقدامات همراه با ارایه راهکار های مناسب در کارگروه “ستاد تسهیل” و نیز “شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی” استان ارایه می شود.

مشاور عالی خانه صمت البرز افزود: کمک به صنعتگران و افزایش نقش صنعت در تولید ، اشتغال و درآمد زایی از اهداف مهم خانه صمت استان البرز است.

فرشباف گفت: تلاش در مسیر مشارکت تشکل های تخصصی و بستر سازی در توسعه مشارکت صنعتگران استان در برنامه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی از اهداف خانه صمت البرز است.

در ادامه این نشست مدیرعامل شهرک صنعتی سپهر نظر آباد ضمن استقبال از ایجاد “دفتر هماهنگی” در خانه صمت استان گفت: ما به دنبال ارایه خدمات مناسب و رفع دغدغه های صنعتگران مستقر در این شهرک هستیم.

مریم سردشتی کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه را در گرو رشد و توسعه صنعت و افزایش روند اشتغال عنوان کرد.

وی پیشنهاد کرد: نشست مشترکی با حضور مسوولان خانه صمت البرز در شهرک صنعتی “سپهر” نظرآباد تشکیل شود تا زمینه گسترش تعامل و تقویت همکاری مشترک صنعتگران این شهرک با خانه صمت استان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *